Familie-activiteiten op 12 en 13 november. - Reisverslag uit Roleystone, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu Familie-activiteiten op 12 en 13 november. - Reisverslag uit Roleystone, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu

Familie-activiteiten op 12 en 13 november.

Door: Reinier

13 November 2016 | Australië, Roleystone

Ik maak hier en daar wat tikfouten, maar dat moeten jullie maar voor lief nemen.

Gisteren hebben we de botanische tuin bezocht. Een prachtige tuin bezocht (zie foto's). Vele mooie, zeer oude bomen en prachtig bloeiende struiken. Daarna was het even werken geblazen in de tuin van Peter. Er moest compost van hout en zand over de bodem worden gespreid om uitdroging en onkruid te voorkomen. De compost was gloeiend heet in de kern. Er ligt maar liefst 10 kuub! En dat Hill up!
'S-avonds naar Ton voor zijn jaarlijks bierfeest. Ongeveer 40 genodigden moesten hun deskundigheid op biergebied laten zien: wat is dit voor bier, waar komt het vandaan, in welke brouwerij is het getapt etc. Ook werden vragen gesteld over de diverse wijnen. Bij een groot kampvuur in zijn tuin konden we ons warmen, want 's-avonds koelt het nog behoorlijk af.

Vandaag zijn we met de gehele familie naar een park gegaan met alle broers met echtgenotes en alle aanhang (kinderen en kleinkinderen). Iedereen moest voor zijn eigen picknick zorgen. Alles werd op een tafel gezet en iedereen nam van wat hij lekker vond. Ook hier was bier en wijn in redelijke hoeveelheden aanwezig. Ook voor de kinderen was de nabijgelegen speeltuin een feest.

• 13 November 2016 - 11:57

Carlijn:

Wat gezellig allemaal! Welk park was het? Ook ben ik benieuwd wat er met Anneke aan de hand was dat ze in het ziekenhuis terecht kwam?
    Chris Alan en ik hebben dolle pret gehad met de geschiedenis door Tilburg in Rob's cafe. Monique Verschuuren zat bij ons aan tafel; leuk haar weer te spreken.
    Vandaag rustig dagje. We zijn in gedachten bij jullie bierfestijn geweest; zal wel hartstikke leuk zijn geweest.