De mooie kust van Kalbarri - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu De mooie kust van Kalbarri - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu

De mooie kust van Kalbarri

Door: Renee

17 November 2016 | Australië, Kalbarri

16 en 17 november 2016

Gisteren en vandaag spendeerden we aan de schoonheid van de gorges bij Kalbarri. Buiten de fantastische aqua-kleuren van de zee, genoten we van de verschillende rotsformaties (foto's volgen later). De wind was soms zo sterk dat we ons nauwelijks staande konden houden. Waren wij gelukkig met die wind, er was geen vlieg te bekennen! Na alweer een gezellig diner, kwamen de kaarten op tafel. We leerden een nieuw spel en hebben vreselijk veel plezier gehad gelachen!
Vanochtend zijn we naar het voederen van de pelikanen gaan kijken. Kleine kinderen mochten ze voeren met kleine visjes. Daarna zijn we gezellig gaan ontbijten en de nog resterende gorges van de kust gaan bewonderen. Op de hoge golven werd spectaculair gesurfd.
Hierna reden we naar een vogelpark. Heel veel inlandse en buitenlandse, zeer kleurrijke papegaaien en andere vogels te bewonderen. Sommige vogelsoorten worden hier instandgehouden omdat ze in het binnenland moeilijk kunnen overleven door de aanwezigheid van andere roofdieren. Kortom, het was weer een fantastische dag

• 17 November 2016 - 18:17

Guusje :

Wat ben ik blij dat jullie zo genieten van deze vakantie, en de gezelligheid met de familie.