Aangekomen in het derde onderduik-adres - Reisverslag uit Roleystone, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu Aangekomen in het derde onderduik-adres - Reisverslag uit Roleystone, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu

Aangekomen in het derde onderduik-adres

Door: Reinier

22 November 2016 | Australië, Roleystone

21 november 2014.

Vandaag een rustige dag, want Renée is met Frankie naar de stad Perth gegaan om gezellig, zonder de mannen (hetgeen wij niet erg vonden) boodschappen te gaan doen. Ik ben met Edy op stap gegaan en we hebben wat oudere plaatsen bekeken en heel gezellig, in het oudste restaurant van die plaats gezellig gelunched. Daarna naar de werkplaats van broer Frits gereden. Helaas schitterde hij door afwezigheid. Op naar zijn huis. We werden ontvangen voor een enorme grote hond (niet mijn favoriet dier) en de heer des huizes. Gezellig even daar wat gebabbeld en koffie gedronken. Wel nog even naar zijn Rolls Royce's gekeken. Een wagen heeft hij zelf verlengd (zie foto). Daarna op naar ons "onderduik" adres bij Ton en Lia. Daar heel gezellig een borrel gedronken en gegeten met z'n allen. Reuze gezellige avond gehad.

• 22 November 2016 - 07:15

Maarten:

Lekker genieten hoor. Er zitten leuke foto's tussen. Nu lekker dobberen bij oom Ton en tante Lia in het fraaie zwembad. Doe ze de hartelijke groeten en geniet de komende dagen.

Mzzl!

• 22 November 2016 - 12:17

Gerard:

Behoorlijk lui leventje daar in Perth. Aangenaam onderduik adres met een zwembad !! Dergelijke adressen waren hier in WO II heel wat soberder. Ook hier is het momenteel heel gezellig, vooral bij het blad harken na de eerste herfst storm van het jaar.

Geniet nog maar wat van het 'onderduiken' en niet alleen bij het zwemmen.

Groeten

Gerard

• 24 November 2016 - 12:17

Marthe:

Ha familie,
    Eindelijk een berichtje van mij. Guusje wees me de goede weg. Ik had al wel vanuit Iran geprobeerd iets te laten horen, maar drukte op de verkeerde knoppen. SHit, geen Ict'er binnen handbereik!
    WAt een heerlijke reis, lekker lui zijn en ook genieten.
    MIjn reis was meer een werk vakantie. Bus in en uit en veel klimwerk om op de hoogtste verdiepingen te komen. Was wel heerlijk voor de lijn. 2 kg afgevallen. Maar ik heb echt genoten en raad iedereen aan om er te gaan kijken, want Iraniërs zijn reuze aardig en klimaat in november ook heerlijk. Als je een lekkerbek bent dan is het wellicht niet de juiste keuze. De groep aardig; foto's komen nog en met de 3 singles gezellig gehad. DIt in een nut shell over Iran.
    WAnneer zijn jullie weer terug? Blijf genieten van de familieband en alle indrukken. LIefs Marthe