Weer naar Edy in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu Weer naar Edy in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu

Weer naar Edy in Perth

Door: Reinier

29 November 2016 | Australië, Perth

27 en 28 november 2016

Na onze rondtoeren hebben we voor een dag rust gekozen, temeer omdat wij de volgende dag weer naar Perth zouden gaan rijden. We hebben de dag in Denmark door gebracht met het bezoek aan het atelier van een kunstenares, waar Renée zich kon uitleven. Daarna gezellig een kopje koffie gedronken in een parkje en weer op naar huis. Daar hadden we een zeer onverwachte bezoeker! Op de trap naar het huis zag Edy een slang. Het bleek de giftigste slang van Australië te zijn. De zwarte tigerslang. Iets meer dan een meter lang. Wij zijn allemaal ergens opgeklommen, om niet gebeten te worden en de lokale wildlife-organisatie gebeld om het dier van het terrein te verwijderen. Helaas geen foto, maar wel een video. De slang is veilig in een zak opgeborgen en wordt waarschijnlijk in de natuur weer vrijgelaten.
De volgende dag vroeg opgestaan om de terugreis naar Perth aan te vangen. We hebben een aardig eindje omgereden om vrienden van Edy in Bunburry te bezoeken. Hier konden Renée en de vrouw des huizes met elkaar over kunst praten, want zij is ook kunstenares en schildert ook vele onderwerpen. Maar voor we vertrokken hebben we de school van de kinderen van Katja bezocht. School met een aparte, ontspannen sfeer. Een soort Jenaplan school. Daar kreeg Renée te maken met een nieuwe baby.(zie foto)
Na een lange dag reizen van 670 km hebben we heerlijk bij de chinees gegeten en na een lange gezellige discussie, vergezeld van een heerlijk glaasje wijn kapot moe in bed gedoken.

• 29 November 2016 - 08:21

Hanneke :

Lieve Pap, wat gezellig om elke dag je verhaal te lezen! Mam houd me via de whatsapp ook goed op de hoogte. Laatste dag met de familie Verbunt daar in Australië! Ga er enorm van genieten en doe iedereen heel veel liefs van mij!
    En bij deze wens ik jullie een hele goede vlucht naar HK!
    Dikke kus voor jullie allemaal!

• 30 November 2016 - 17:33

Rein:

Wat worden jullie bezig gehouden. Ze sloven zich uit om jullie zoveel mogelijk te laten zien. Te lezen in jullie verslagen genieten jullie met volle teugen.Reinier, hou jij het allemaal vol??? Wat is jullie planning voor de komende dagen ??. Hier alles oke, beetje winter !!!! Tot de volgende keer.