5 november. Wandelen door Kow-Lung - Reisverslag uit Hung Hom, Hong Kong van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu 5 november. Wandelen door Kow-Lung - Reisverslag uit Hung Hom, Hong Kong van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu

5 november. Wandelen door Kow-Lung

Door: Reinier

Blijf op de hoogte en volg

05 November 2016 | Hong Kong, Hung Hom

Dit is de tweede keer dat ik het verslag schrijf, maar de eerste versie kan ik niet meer te voorschijn toveren!
Vandaag hebben we een wandeling van ruim 13 km gemaakt door de "Nabije" omgeving. WAt een levendige stad, maar voor mij, geen stad om te wonen. Zo druk!!! Alle trottoirs vol met mensen en de door hen mee te slepen koffers gewoon over jouw voeten. Ook ruikt het er niet erg fris. Maar de mensen zijn wel super vriendelijk, wat we gemerkt hebben toe we toch enigszins de weg niet meer zo gemakkelijk terug konden vinden.

  • 05 November 2016 - 16:42

    Rein:

    De pas zit er al goed in.!,,,!!! Zijn jullie tijdens de rondrit nog gedropt bij de parels ????. Hebeen jullie goed weer??. Geniet nog en goede vlucht naar Australie.Liefs R en I.

  • 06 November 2016 - 04:10

    :

    Wij zijn inderdaad bij een juwelier gedropt. 8 man stonden ons op te wachten, maar niemand heeft iets gekocht. Wel vlogen ze allemaal op de koffie af

  • 06 November 2016 - 16:18

    George:

    Prachtig dat jullie 13 km. Hebben gelopen en kunnen genieten van al dat mooi's

  • 07 November 2016 - 10:22

    Boud En Nan:

    Wat zijn jullie toch actief in die hitte. Maar kan me wel indenken dat je de drukke stad ontvlucht.
    Intussen zijn jullie bij de aussies aangekomen! ,

    Veel fun bij de familie!!
    B en N

  • 07 November 2016 - 10:22

    Boud En Nan:

    Wat zijn jullie toch actief in die hitte. Maar kan me wel indenken dat je de drukke stad ontvlucht.
    Intussen zijn jullie bij de aussies aangekomen! ,

    Veel fun bij de familie!!
    B en N

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hung Hom

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2016

Bye bye Hong Kong

02 December 2016

Hong-Kong

01 December 2016

Deel 2 Uitrusten en afscheid nemen.

01 December 2016

Uitrusten en afscheid nemen.

29 November 2016

Weer naar Edy in Perth

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 10870

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

30 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: