9 november 2016 Werken geblazen! - Reisverslag uit Hung Hom, Hong Kong van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu 9 november 2016 Werken geblazen! - Reisverslag uit Hung Hom, Hong Kong van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu

9 november 2016 Werken geblazen!

Door: Reinier

09 November 2016 | Hong Kong, Hung Hom

Na een heerlijke nachtrust en een prima ontbijt, hebben we Anneke in het ziekenhuis opgehaald. Gelukkig is zij geheel hersteld en heeft geen naweeën van het ongeluk overgehouden. Op naar de koffie. Gezellig bij een haven van het e.e.a. genoten en daarna naar huis. Bij broer Ton, die a.s. Zaterdag zijn jaarlijks bierfeest geeft, moeten in de tuin hoge palmbomen gesnoeid worden. Dode takken en vruchten, die een enorme troep kunnen veroorzaken moeten voor het feest weg. Bij jaarlijkse bierfeest worden de gasten geacht 3 verschillende drankjes (liefst biertjes) zelf mee te nemen. Er worden ongeveer 40 man verwacht, dus elke gast heeft een ruime keuze van de aangeleverde drankjes. Moe, maar voldaan terug gekomen en we zijn met Peter en Anneke naar een gezellig restaurantje gegaan, waar we heerlijk hebben gegeten. Nu naar bed. Morgen vroeg op en dan gaan we een goudmijn bezoeken.

• 09 November 2016 - 22:51

Guusje:

Lieve Reinier en Marie Renee
    Wat is het leuk iedere dag jullie verslag te krijgen. Jullie zullen hopelijk beter weer hebben dan wij. Gisteren moest ik de auto ruiten krabben voordat ik naar de golf ging. Vandaag regen en de mooie herfst bomen zijn nu veel kaal geworden. Hanneke kwam naar de banken kijken , we hebben samen gezellig gegeten en bij gekletst. Ze is net vertrokken naar Breda. Heel veel plezier en de hartelijke groet aan de familie. Veel liefs Guusje

• 10 November 2016 - 13:42

Els:

Lieve Reinier en Renee,
    Zat ik maar daar. Hier waterkoud en regen. Gelukkig dat er zoveel te doen is. Kunnen jullie ook de berichten van Marthe uit Iran ontvangen? Ze vermaakt zich daar prima en heeft gelukkig aansluiting genoeg.
    Zelf had ik genoeg werk in Oosterhout. Helaas moet Liesbeth opnieuw worden geopereerd aan een nieuwe hernia.
    Met Helma ging ik naar het Quota (vrouwenvereniging) concert op de Herengracht bij een van hun leden thuis. Prachtig persoonlijk verhaal uitgebeeld in zang, dans en harp.
    Morgen ga ik met Saskia naar het tasjes museum en blijft ze daarna eten. Op zaterdag naar Loosdrecht.cht voor een kunstvaardig. Dus voor eenzaamheid geen tijd.
    Geniet nog en tot schrijfs.
    Liefs Els