Weer thuis.... - Reisverslag uit Roleystone, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu Weer thuis.... - Reisverslag uit Roleystone, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu

Weer thuis....

Door: Reinier

19 November 2016 | Australië, Roleystone

18 november 2016

Nadat we gister-avond heerlijk vis gegeten hadden in een rommelige achtertuin, om een alternatieve sfeer te kweken, hebben we vanuit Kalbarri de terugreis naar Roleystone ondernomen. Weer ongeveer 800 km in de auto. Maar vervelend was het niet want de natuur is prachtig. Wederom mooie foto's gemaakt en een groot monument ter nagedachtenis van de 600 overleden matrozen van een, als Hollands "verkleed" vrachtschip dat werd getorpedeerd door de Duitsers voor de kust van Australië. We hebben weer bij Peter en Anneke geslapen en we zijn samen gezellig naar de Chinees geweest. Tot mijn grote opluchting zijn alle foto's gedownload en nu ga ik er een paar uploaden. Morgen gaan we naar Edy.

• 21 November 2016 - 14:11

Els:

Hallo Reinier en Renee,
    Wat een reis zeg. Even 800 km. terug met de auto neem ik aan? Geweldig en goed idee om zo in de lente daar te gaan. Ben gezond jaloers en wil zelf ook graag eens die kant op. Maar wat een afstanden die je moet afleggen. Saskia gaat eind Januari en boekte een vlucht 1ste klas omdat het anders te vermoeiend reizen is. Klopt dit?
    Geniet nog maar lekker. Jullie hebben hier niets te missen.
    Hier niet koud maar al dagen aan het regenen. Marthe kwam ook enthousiast uit Iran terug maar is bekaf. Moest om 02.00 uur s'nachts wachten op de vlucht terug naar Amsterdam.
    Morgen voor het eerst weer naar de sportschool. De frozen schoulder hield mij er bijna twee jaar vandaan. Maar nu wordt het menens.
    Tot horens en veel liefs Els