Ander gedeelte van Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu Ander gedeelte van Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu

Ander gedeelte van Perth

Door: Renée

20 November 2016 | Australië, Perth

Na Kalbarri verbleven we nog een nacht bij Peter en Anneke die in in de heuvels van Perth wonen. Nu vertrokken we naar de stad waar Edy woont. Na de koffie bezochten we een shopping-center en kochten wijn en bier in een speciale drankwinkel. Het is n.l niet te koop in de supermarkten. Zoals je hier ook bij sommige restaurants je eigen drank mee moet nemen. S'middags kwamen Frits en Frankie met,tot onze grote verrassing,hun dochter Jennifer. Het werd een zeer gezellige middag. De afspraken voor de volgende dag werden gemaakt, waarover later.

• 21 November 2016 - 09:57

Carlijn:

Hoi Reinier en Renee,

Gezellig weer, de verslagen! Jullie hebben alweer heel wat meegemaakt intussen! En door bij iedereen wat te verblijven zie je weer een ander gedeelte van Perth! Ook bedankt voor de foto's!
    Leuk dat je Jennifer ook hebt gezien hoor!
    Wij zijn net terug van een weekendje oppassen bij Aedan en Caelan. Pa en Ma waren met Opa en Oma naar de 80e verjaardag van Carla in Mettingen. Het weekend verliep hartstikke goed en we hebben samen veel plezier gehad. Veel spelletjes gespeeld, zelf pizza's en pannekoeken gemaakt. Weer was PEDT MET DEETEE.
    Niks dan regen met windkracht 100 ofzo.
    Liefs, Carlijn en Alan