Tour met de boot inlet in Walpole - Reisverslag uit Denmark, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu Tour met de boot inlet in Walpole - Reisverslag uit Denmark, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu

Tour met de boot inlet in Walpole

Door: Reinier

27 November 2016 | Australië, Denmark

Vandaag weer een nieuwe tour met de familie Lamb!

Hup weer in de auto en op naar de plaats Walpole. Onderweg vele mooie uitzichten gehad op de vele meren en inlets (meren met een in/uitgang naar de zee). Wij hebben een boottocht gemaakt over de inlet in Walpole. Ik heb nog nooit zo'n enthousiaste, zeer wel bespraakte en intelligente gids gehoord bij een rondleiding. Deze man wist werkelijk alles van de geschiedenis van deze omgeving en kon dat ook met allerlei foto's, kaarten en voorwerpen ondersteunen. FAN TAS TISCH!!!!!
Daarna vertrokken we met het gehele gezelschap naar de Valley of THE Giants. THE giants slaat op de enorme bomen is die omgeving. Bomen waar je met een auto door kunt rijden. We hebben een boom-tour gemaakt. Deze tour gaat over een brug door het bos op 70 meter hoogte, waardoor je een fantastisch uitzicht op de omgeving krijgt en oog in oog komt met enorme hoge bomen. (Zie foto's)
Daarna zijn we met Katja naar Lia gegaan, de ex van Ed, in Kentdale. We hebben daar heel gezellig gezeten met een heerlijk glaasje. Champagne. Daarna weer naar huis gereden en weer rust op de plaats

• 27 November 2016 - 08:30

Monique:

Wat een leuke verhalen verhalen te lezen.

Groetjes Monique

• 27 November 2016 - 09:31

Peter En Francette:

Mooie verhalen, mooie reis, prachtige uitstapjes, lange autoritten.......maar zo te lezen zou wat meer rust op de plaats, soms geen kwaad kunnen!!! Maar ondanks dat drukke gesjouw, geniet er toch maar van. Lieve groet van Peter en Francette.

• 27 November 2016 - 11:14

Marthe:

Lieve allemaal,
    Ik zou in jullie plaats hooguit 2x per weel een berichtje sturen en verder veel genieten. Ik waardeer de berichten zeer, maar gun jullie rust. Wat een belevenissen en die pakken ze je niet meer af. Intussen lees ik ook hoe het met de "Verbuntjes" gaat en ook dat is leuk om te lezen. Liefs Marthe

• 27 November 2016 - 12:48

Carlijn En Alan:

Prachtig, prachtig, prachtig! Terwijl jullie heerlijk van de warmte genieten ben ik vannacht rillend mijn bed uitgestapt en op jacht gagaan naar wat extra dekens!
    Leuk dat jullie zoveel doen, zien en mee maken; wat doet de familie toch weer zijn best!
    Walpole is heel mooi. alsmede de Pemberton Bush.
    Jullie fotoboek(en?) zullen vast fantastisch worden.
    Hier is het vandaag schitterend (maar koud) weer. Dus wij naar buiten met de bladblazer, kruiwagen, hark en bezem. Good for the soul and it blows away the cobwebs!
    Groetjes aan iedereen daar. Carlijn en Alan