Uitrusten en afscheid nemen. - Reisverslag uit Perth, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu Uitrusten en afscheid nemen. - Reisverslag uit Perth, Australië van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu

Uitrusten en afscheid nemen.

Door: Reinier

01 December 2016 | Australië, Perth

29 en 30 november 2016

Na ons avontuurlijke week in Denmark, werd even rust op de plaats gehouden. Renée is met Edy naar Frankie en Frits gereden, omdat Renée daar nog niet was geweest. Daar heeft ze bij Frits nog wat auto's kunnen poetsen

• 01 December 2016 - 07:37

Maarten:

Fijn, even genieten van de rust. Enjoy!

• 01 December 2016 - 10:07

Carlijn White:

Lekker even niksen! Net Ton even aan de telefoon gehad die me vertelde dat ze jullie gisteren weer op het vliegveld hebben afgeleverd. Dus terug in Hong Kong nu?
    Wij kijken uit om jullie hier weer te verwelkomen en alle verhalen te horen. Geniet nog even van een paar daagjes "a deux".
    Liefs,
    Carlijn

• 01 December 2016 - 12:37

Gerard:

Hi Backpackers, een beetje uitgewerkt in Australië begrijp ik. Het scheren van schapen en de noeste landarbeid gaat op den duur vast wel wat vervelen. Gelukkig hebben jullie van de gelegenheid gebruik gemaakt zo veel mogelijk van het land te zien. Prachtige verslagen daarvan gelezen. Bedankt, het heeft mijn provinciale kijk op het leven aanzienlijk verruimd. Weet nu dat er buiten Goirle ook nog het een en ander te zien en te beleven is.
    Heb de autoriteiten van Hong Kong alvast geinformeerd dat jullie in aantocht zijn. Kunnen ze vast de nodige maatregelen nemen om te zorgen dat het jullie aan niets ontbreekt tijdens jullie verblijf aldaar.

Fijne reis

Gerard

• 01 December 2016 - 16:14

Guusje:

Leuk om je zwager even op te zoeken en dan mag je auto's poetsen.
    Ik denk dat jullie na deze reis hard aan wat rust toe zijn. Geniet nog een paar dagen van HK en dan wacht het thuisfront op jullie. Heel veel liefs. Een hele goede reis. Verheug me op de verhalen en jullie weer snel terug te zien.
    Guusje