Hong-Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu Hong-Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van ReinierenReneenaarAustralie - WaarBenJij.nu

Hong-Kong

Door: Reinier

02 December 2016 | Hong Kong, Hong Kong

2 december 2016.
Na een lange vlucht, tijdens wij overigens heerlijk geslapen hebben(met wat chemische hulp) zijn we 's-morgenvroeg om 7.30 uur weer in HONG-KONG geland. (Dit is overigens de derde keer dat ik dit verslag schrijf! Om onbekende reden wordt (tot mijn grote frustratie) steeds maar een gedeelte verstuurd.
Ons hotel is wat minder luxueus als het eerste. De kamer is prima, maar de ruimte waar gedineerd moet worden is onaangenaam, vanwege de continue airco die op je hoofd zit te blazen. Echt fris! Ons eerste hotel had dat beter voorelkaar. Nu hebben ze ook nog besloten dat deze dagen er werkzaamheden gaan plaatsvinden, waardoor het af en toe luidruchtig kan zijn. Vandaag zijn we met de boot naar de andere kant gevaren en daar lekker gelunched. Nieuw avontuur: met de ondergrondse terug naar het eiland, zonder enige aanduidingen in het Engels. Maar we hebben het gered, met behulp van aardige mensen die een klein woordje engels spraken. Uiteraard liepen we de verkeerde richting in toen we naar het hotel wilden lopen.Nou ja, halfuurtje de verkeerde kant, is goed voor de conditie zullen we maar zeggen. Nu nog kijken of ik een stekker voor de föhn van Renée kan ben htigen, want de stekkers die we hadden meegenomen passen uiteraard niet.